REKLAMACIJE I POVRATI

Prodavatelj se obavezuje isporučiti proizvod koji je ispravan te odgovara opisu proizvoda koji
se nalaze na web stranicama PERLET. Slika koja ilustrira proizvod na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda (nijanse boje, postavke monitora…)Prodavatelj se obavezuje isporučiti proizvod koji je ispravan te odgovara opisu proizvoda koji se nalaze na web stranicama PERLET.

U slučaju reklamacije ili oštećenja prilikom dostave, molimo vas da nam se javite u roku od 24 sata od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju Perletu i to e-mailom na info@perlet.hr, telefonski na 095/199-5382 ili pismeno u zakonskom roku od 14 dana.

Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:

  • roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
  • je došlo do oštećenja prilikom isporuke

Proizvod mora biti u neoštećenom orginalnom pakiranju te ne smije biti odvojen od orginalne ambalaže.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan pregledati primljene artikle, ukoliko nešto nedostaje, to je nužno odmah napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

PODNOŠENJE PRIGOVORA

Prigovore i žalbe u pismenom obliku možete poslati na email adresu info@perlet.hr ,  a odgovor ćete zaprimiti najkasnije u roku 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.